שלום, סבתי מצד אימי נולדה לאחר המלחמה הראשונה (1922) בקרפטים ועל כן הייתה למעשה צכית. סבי נולד גם באותו אזור אבל ב1912 ועל כן הונגרי. אמי נולדה גם כן שם אבל ב1950 ועל כן אוקראינית כולם עלו ב1973 ואני נולדתי ב1985. האם יש זכאות לדרכון צ'כי או סלובקי ? אני יודע שיש זכאות להונגרי אבל הבנתי שצריך שפת אם תודה
אין זכאות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן לפעול להתאמת השמות של אביך אך לא של סבא וסבתא שלך כי הם נפטרו. ברוב המקרים זה יספיק כדי להסדיר אזרחות הונגרית עבורך, אך כדי לתת תשובה מדויקת עליי לראות המסמכים של המשפחה...
המשך תשובה