האם מי שמוציא אזרחות הונגרית יהיה זכאי לאיזה שהם הטבות כל שהן ספציפית בהונגריה ? (לא ב- EU ) אני מתכוון למשל לקבלת פנסייה או ביטוח בריאות חינם במידה וממשיך לגור בישראל , או כל זכות אחרת שמדינה מעניקה לאזרחיה
כל עוד אתה לא גר במדינה ואתה תושב המדינה, תוכל להנות מכניסה ללא ויזה לארה"ב ואפשרות להגיע למדינות שלא ניתן להכנס אליהן עם הדרכון הישראלי. שאר הזכויות מוקנות לתושבים בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בכלל לא ברור שיש זכאות במקרה שלך. אנא בדוק בדיוק מתי ואיפה סבא וסבתא שלך התחתנו וחזור אלי. האם סבתא ממוצא צ`כוסלובקי?...
המשך תשובה