שלום, אמי, שנפטרה בשנת 2017, נולדה בבוקרשט, רומניה ובעת לידת האזרחות צ'כית ועלתה לישראל בשנת 1949 עם דרכון צ'כי שהונפק ברומניה. אימי התחתנה בארץ ובעלה יליד פולין בעל דרכון פולני. האם להערכתך יש סיכוי שאני אקבל אזרחות צ'כית? תודה
יש זכאות לאזרחות צ'כית רק אם נולדת אחרי אפריל 1969.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ראשית, חסרים לך מסמכים רלוונטיים המעידים על אזרחות צ׳כית של סבך. במידה ויש קצה חוט, ברוב המקרים, ניתן לאתר מסמכים בצ׳כיה בארכיונים מתאימים. שנית, כלל לא ברור אם ניתן יהיה להסדיר אזרחות לדור שלך להב...
המשך תשובה