שלום רב, ערירית שגרה בדירה בדמי מפתח הלכה לעולמה. את נכסיה הורישה בצוואה לחברתה הטובה. האם ליורשים החוקיים יש זכויות בדירה ?
שלום רב,
לא ניתן להוריש את זכויות הדייר בדירה בדמי מפתח.
הדרך היחידה היא לפי חוק הגנת הדייר. רק בן הזוג או קרובי משפחה יכולים להמשיך לגור בדירה ורק אם גרו עם הנפטרת חצי שנה לפחות טרם פטירתה.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במידה ואתה קונה את זכות הבעלות עליך להשלים מחצית משווי הדירה שכן כבר שילמת מחצית במסגרת רכישת הזכות בדמי מפתח. במידה ובעל הבית רוצה לרכוש ממך את הזכות בדמי מפתח עליו לשלם 4/3 מדמי המפתח. ...
המשך תשובה