ברשותי דירת 2 חדרים בדמי מפתח במרכז ת"א. הסלון גדול מאוד (32 מ' ) וברצוני לחלק אותו ל- 2 חדרים. כמו כן אני מעוניין לשפץ את המטבח וחדר האמבטיה והשירותים כולל החלפת כלים והתקנת מקלחון. האם בעלת הדירה יכולה להתנגד או להסכים ולבקש תשלום עבור השיפוץ ו/או הגדלת דמי השכירות בטענה של שיפור בשימוש בנכס וכו' ? כיצד אני יכול לפעול ?
שלום רב,
יש לקבל את הסכמתו של בעל הבית לשיפוצים נרחבים כפי שאתה מתאר.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בהתאם לחוק הגנת הדייר העלות תתחלק בין הדייר המוגן ובעל הבית. יש לבדוק אילו עבודות עושים היות ולא בכל התיקונים בעל הבית צריך לשאת במחצית העלות. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה