מבית דיור מוגן מסוים קיבלתי הצעת מחיר של דירה פנויה, גיששתי עוד כמה נושאים בשביל דיון בהסכם. בביקורי הבא נודע לי שהנהלה אישרה כבר כמה דברים אשר אני יכולה להכיר אותם רק אחרי תשלום בסך 2000 ש"ח. על שלב הבא עוד לא מדובר אף על פי שדברים שרוצים למכור לי הם חלק בלתי נפרד של הסכם ובלעדיו הם אינם שווים דבר האם דרישה הזאת היא לגיטימית? ואם, אולי בכל מקרה, כן, מה משמעותה ולמה זה מחייב אותי. איך אפשר לפרש או להשתמש את הסכמתי לשלם? בגילי המופלג שלי זהירות אולי יתר מחייבת. מודה מראש
שלום רב,
צריך לראות עבור מה זה. והאם זה עומד בהוראות החוק גביית תשלומים מדיירים בדיור מוגן.
ניתן לפנות טלפונית
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, רק בעל הנכס יכול לבקש מהדייר לפנות וגם אז במגבלות החוק ודרך בית משפט. היורשים יכולים לבקש ממנו רק לאחר פטירתה של בעלת הבית. אני ממליץ להזדרז ולהסדיר את נושא הזכויות של חמיך. בברכה, א...
המשך תשובה