שלום. גרתי עם אימי יותר מחצי שנה בדירת דמפ עד שנפטרה ואני ממשיכה. שאלתי האם ביתי תמשיך גם אחריי? או שזה עובר רק פעם אחת? תודה
שלום רב,
ניתן להמשיך ולקבל רק את זכויות הדייר המוגן.
כלומר את יכולה להמשיך ולהנות מזכויות אימך.
רק במקרים מיוחדים ניתן להעביר לדור השני (כלומר לביתך)
ניתן ליצור עימי קשר על מנת לברר את פרטי המקרה.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ממליץ להתקשר לקבל הסבר והדרכה פינוי בשל בניה אמור להיות רק לאחר קבלת היתר בניה. קודם לכך אין עילה לפינוי. במקרה כזה הדייר המוגן זכאי לכ- 3/4 מדמי המפתח. כלומר כ- 80% מערך הדירה. על כך נ...
המשך תשובה