שלום, הורי גרים בדירה בדמי מפתח. חברת החשמל ניתקה את החשמל לחדר המדרגות בשל חוב. בבניין אין ועד בית מסודר, מיעוט הדירות בדמי מפתח והשאר מושכרות ע"י בעל הבניין, ואף אחד לא משלם את חשבון החשמל הכללי. (הורי מבוגרים מאוד ובעבר נהגו לשלם את החשבון עבור כולם) האם לבעל הנכס יש אחריות על המצב? בתודה, שלומית
שלום רב,
בוודאי כי לבעל הבית ובעיקר אם הוא בעל רוב הדירות בבניין יש אחריות לכך.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אין צורך לעדכן את בעל הדירה. לגבי היותו דייר ממשיך - יש לבדוק את העובדות ואת הסכם השכירות. מוזמנת לפנות בנייד בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה