שלום. אני בתוך פרויקט תמ"א ואחת הדיירות בבנין היא דיירת מוגנת. הבנו שהדיירת לא יכולה להתנגד לתמ"א אבל כמו כן הזכויות שלה לא ייפגעו והיא תוכל לשמור על הזכויות בדירה לאחר השיפוץ, האם זה נכון? אודה על תשובה.
שלום רב,
יש לבדוק את הסכם השכירות של הדיירת.
עקרונית היא אינה יכולה לחתום על הסכם התמ"א אלא רק בעל הבית.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש לבדוק את לשון הסכם השכירות. כמו כן במידה ומוסיף לה חדר לבית הרי שיש להעלות את דמי השכירות. אולם יש להעלות את דמי השכירות בהתאם לתקנות ולא בהתאם לרצונו של בעל הבית. כמו כן, יש לבדוק מה...
המשך תשובה