שלום וברכה דייר מוגן בעמידר, יכול להגיש תביעה לשכנים לבד כבעלים ? השכנים עם רטיבות שנים ארוכות, ועכשיו גם עושים חריצים ורוצים להחשיך את הבית בהוצאת מרפסת מאוד רחבה עם עמודים בחצר הפרטית של הדייר המוגן, מה ניתן לעשות לעצור את הסבל הזה ? בברכה
שלום רב,
הדייר בהחלט יכול להגיש תביעה נגד השכנים.
ניתן ליצור קשר עמי במס' הטלפון המופיע באתר.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ללא מסמכים מעמידר ומשרד השיכון לא ניתן לדעת מה טיב הזכויות שלכם. לגבי הדירה - במידה והיה לה נכס על שמה. מעבר לכך יש לעשות בירור מעמיק. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה