דייר שלנו בדמי מפתח התקשר להודיע על עזיבה. כצד מחשבים את הפיצוי לדייר אם מגיע לו לפי חוק?
שלום רב,
ראשית יש לבדוק את מגיע לדייר העוזב תשלום.
במידה ומגיע תשלום, יש להזמין שמאי שייקבע את שווי הנכס ואת שווי התשלום לדייר המוגן.
מלבד זאת מדובר בסכום שניתן לקבוע בהתאם להצלחת מו"מ.
יש לערוך הסכם עזיבה עם הדייר היוצא.
בברכה,
און צוק, עו"ד
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, במידה והדייר ממשיך לתחזק את הדירה ובכוונתו לחזור לגור בה עם סיום המלחמה ומרכז חייו נותר בסביבת הדירה הרי שהדבר לא ייחשב כנטישה. בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה