דייר שלנו בדמי מפתח התקשר להודיע על עזיבה. כצד מחשבים את הפיצוי לדייר אם מגיע לו לפי חוק?
שלום רב,
ראשית יש לבדוק את מגיע לדייר העוזב תשלום.
במידה ומגיע תשלום, יש להזמין שמאי שייקבע את שווי הנכס ואת שווי התשלום לדייר המוגן.
מלבד זאת מדובר בסכום שניתן לקבוע בהתאם להצלחת מו"מ.
יש לערוך הסכם עזיבה עם הדייר היוצא.
בברכה,
און צוק, עו"ד
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, בהתאם לתקנות לא ניתן לרכוש דירה מעמידר כאשר יש לך דירה או חלק מדירה ששוויים עולה על 300 אלף ש"ח. ניתן לראות את התקנות באתר של עמידר בברכה, און צוק, עו"ד...
המשך תשובה