שלום, אני גר בבניין עם רוב דירות של עמידר. כאשר יש בעיה שצריך לתקן, למשל איטום הגג, האם חלה חובה על עמידר לטפל בבעיה כאשר רוב הדירות שייכות לעמידר? חמש מתוך תשע. במידה וכן, אשמח מאוד אם תפני אותי לחוק/ תקנה/ פס"ד.
שלום רב,
האחריות היא של כל דיירי הבית המשותף
כל אחד בהתאם למספר הדירות שיש לו
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש לבחון כל מקרה לגופו ואין פרק זמן מוגדר. יש לבחון את מטרותיו של הדייר המוגן והאם הוא מתכוון להמשיך לגור בדירה והאם מדובר במשהו זמני או קבוע. דמי מפתח הם למגוריו של הדייר המוגן בלבד. לא...
המשך תשובה