הי חמי וחמתי גרים בדמי מפתח למעלה מ40 שנה. לאחרונה רציתי לרכוש את הבית מהבעלים אך לא מצאתי את החוזה שערך חמי (הייתה פריצה בבית ונעלמו מלא מסמכים) בעל הדירה מסרב למסור לי את החוזה למרות פניות רבות אשמח לדעת מה הזכויות שלנו (של אשתי כמובן)
שלום רב,
ניתן לפנות טלפונית לנייד בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, עילות הפינוי לפיהן ניתן לפנות דייר מוגן מפורטות בחוק הגנת הדייר. לגבי תמ"א 38 הוא יכול לפנות רק לאחר שיש בידו היתר בניה ובכפוף למציאת דיור חלופי או פיצוי משמעותי בגין זכויות הדייר המוגן. ...
המשך תשובה