שלום רב, אבא שלי בן 77, ואימי בת 60 וגרים בדירת דמי מפתח, אשמח אם תוכל לענות לי על השאלות הבאות - - מה הזכויות של אדם מעל גיל 75 בפינוי בינוי? - לרשות האישה דירה בת 2 חדרים שקיבלה בירושה, האם זה גורע מזכויותיה מהדירה בדמי מפתח? תודה על התייחסותך.
שלום רב,
זקנים כמו אוכלוסיות נוספות זכאים להטבות בשכ"ד והעברות דירה
מוזמן ליצור קשר טלפוני
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, יש לבדוק מי רשום כבעלים ולשלם לו את שכר הדירה. במידה והיא אומרת שהיא אפוטרופוס הרי שצריך להיות לה צו מבית המשפט המאשר זאת. במידה ולא יש לשמור את שכה"ד בחשבון נפרד על מנת לשלם לבעלים האמ...
המשך תשובה