שלום רכשנו את הדירה שלנו בדיור הציבורי כשאבי היה חי לאחר ששילמנו חתמנו חוזה , ואז אבי נפטר והיינו צריכים לעשות העברת זכויות ( יורשים אנחנו 3 ילדים שגרים עם האב כל החיים) עדיין לא רשמו את הדירה על שמנו וגם לא על שם האב בטאבו, אחרי שהגשנו מסמכים צו ירושה כל מה שצריך הם אומרים שהם מעבירים את זה לאגף רישום זכויות בטאבו בחברה שלהם ועו״ד בודק את המסמכים ולאחר מכן יירשם בטאבו במקרקעין אני מחכה כבר מעל חודש האם זה לוקח הרבה זמן? ואיך אוכל לוודא שאכן הם מעבירים זאת לרישום בטאבו? תודה
שלום רב,
על מנת לענות אני צריך לדעת את נתוני התיק.
תבקש לדעת מי עוה"ד שמטפל ותפנה אליו.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, דיירים מוגנים אינם חלק מבעלי הנכס ואין להם כל חלק בזכויות בגין הנכס מלבד זכות דיירות מוגנת. לכן ההשבחה של הנכס אינה שייכת לדייר המוגן אלא רק לבעל הנכס. בהתאם מיסוי בגין השבחה משלם רק בעל...
המשך תשובה