לאבי יש חנות בדמי מפתח, הוא השני אחרי אביו שמשיך אותה, כידוע לי לא ניתן להעביר שוב לבן משפחה, אפילו שעבד שם, ולכן אנחנו רוצים לסגור ולהחזיר את החנות, פנינו לבעלים והם לא מסכימים, למכור או לקנות או להחזיר את חלקנו בדמי המפתח- מה ניתן לעשות? תודה רבה
שלום רב,
ניתן למכור לצד ג'
מוזמנים להתקשר לקבל הסברים 0506522249
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, שווי הזכות של דמי המפתח הנה בערך כ- 50% משווי השוק של הדירה. משווי דמי המפתח הדייר זכאי לכ-60% והיתר לבעל הבית. בעל הבית לא חייב למכור את חלקו וכך גם הדייר המוגן. בברכה, און צוק, עו"...
המשך תשובה