שלום הבת שלי בת 18 עובדת בקפה בנתב"ג. נאמר לה ע"י המעסיק שלה שעבודת לילה מ-24.00 עד 8.00 6 שעות ראשונות 100% והשעתיים הנוספות 125%. כאשר בשאר בתי הקפה בנתב"ג משלמים מהתחלה 125%. השאלה אם זה חוקי? אם לא מה ניתן לעשות? תודה
אשר שלום,
בעיקרון, עבודת לילה תחשב כאשר לפחות שעתיים משעות העבודה מתבצעות בין השעות 22:00 ל- 6:00. יום עבודה (בלילה) יהא בן 7 שעות והחל מהשעה השמינית ואילך יש לשלם גמול ש"נ.
בברכה,
נטע כהן, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ישנו פרסום של המדינה באשר לגובה ההחזר שיש לשלם בגין קילומטר נסיעה - ברוטו / נטו ולפי סוג רכב. ראה בחוברת חשבים. ...
המשך תשובה