אני עובדת במוסד חוסים בדרום הארץ .אנחנו עובדים משמרות של 14 ואף17 שעות בלי שינה . שאלתי את העוס האם זה חוקי היא אמרה אל דאגה יש לנו אישור מהת"מת על הכל האם זה נכון ואין שום עילה לתבוע ?
מיכל שלום
החוק אינו מתיר לעבוד מעל 12 שעות ביום אלא בעבודה שניתן בה היתר כדין. בקשו מהמעסיק את ההיתר ועיינו בהגדרותיו ובתנאיו.
בכבוד רב,
גדי פכטר, עורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פניו לכאורה בשעות שבת הם משלמים את התוספת של החמישים אחוז בלבד כאשר השעה משולמת לכאורה במסגרת שעות העבודה הרגילות. נשאלת השאלה האם זה המצב וגם האם מדובר בשעות נוספות שבועיות שאז יכול להיות שצריך לה...
המשך תשובה