שלום רב, בתאריך 3/9 קיים מקום עבודתי אירוע לכלל העובדים. יש לציין שיום עבודה רגיל אצלנו הוא מ8:30 עד 17:30. לאירוע הנ"ל אורגנו לנו הסעות והסיעו אותנו למקום האירוע (מלון). הגענו לשם בשעה 16:00 ובסיום האירוע ההסעות יצאו בשעה 19:45 להחזרת כל עובד לביתו. חשוב לי לציין שלאירוע הזה **חוייבנו** להגיע! השאלה שלי היא אם אנו אמורים לקבל בעבור הזמן הזה תשלום כתוצאה מהחיוב. ובנוסף אם חלילה היה קורה משהו לאחד העובדים, מדובר בביטוח, לא?? לתשובתכם אודה..
שלום רב.
כל אימת שאתם עומדים לרשות המעביד הוא חייב לשלם לכם כסף על כך. לעניות דעתי מיותר לבקש כסף על אירוע שהמעביד מארגן לכם.
גדי פכטר, עורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

באופן עקרוני שעות נוספות נחשבות לפוררגטיבה ניהולית. עם זאת, לאור תקופת הזמן הארוכה והעובדה שמדובר בתשלום קבוע במסגרת העבודה שלך ניתן לראות בשינוי אופן העבודה כהרעת תנאים מהותית. ...
המשך תשובה