האם נתקבל בוועדת הכספים השינוי בחוק לגבי העברת דירת מגורים בין אחים, ובין בן/בת לאב/אם? ואם כן ממתי יש לזה תוקף - מיום החקיקה או מ1 לינואר 2014 מה המשמעות של זה במקרה וארצה להעביר דירה לאחותי - אחויב במס שבח או רק במס רכישה מוגדל?
טרם היה שינוי במצב החקיקה.
בהצעת התקציב של משרד האוצר אכן יש מס' סעיפים שעוסקים בשינוי בענייני המיסוי בכל הנוגע להעברה ללא תמורה.
אין שום וודאות ששינויים אלה ייכנסו לתוקף בסופו של דבר.
בכל מקרה- אם אתה מעביר דירה לאחותך מס הרכישה יחול עליה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, העברה ללא תמורה של נכס מקרקעין מסב לנכדו אכן עשויה להיות פטורה ממס שבח ויחול חיוב מס רכישה של 1/3, בהתאם לתקנות בנוגע לעסקה ללא תמורה מקרוב. עם זאת, נדרשים פרטים נוספים ספציפיים ע"מ ל...
המשך תשובה