רציתי לדעת האם פטירה של אדם שניתנה לו דירה בהעברה ללא תמורה, מחזירה את הדירה ישירות לבעליה הראשונים? או שהיא נכנסת לירושה ומועברת לקרוביו?
כמובן שאם הדירה נרשמה על שם המקבל אין כל בעיה. יחד עם זאת צריך לבדוק האם קיימת התנייה כלשהי בהסכם ההעברה ללא תמורה (ככל שנעשה כזה בין הצדדים).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רחל שלום, בהעברה ללא תמורה בין קרובים עשוי להיות פטור ממס שבח למעביר וחבות של 1/3 מס רכישה לנעבר. על מנת להשיב לשאלתך בקשר לתכנון נכון ספציפי, את מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פרטנית. בברכה, דניא...
המשך תשובה