לאחר פטירת אב, הוצא צו קיום ירושה ודירה(קטנה ומוזנחת בעלת שווי שוק נמוך מאד) נרשמה של שמי ושם אחי. הדבר נעשה ללא ידיעתי. וכעת אני לא זכאי להטבות כמו 75% משכנתא, תעודת זכאות,וגם מהצעת החוק של ביטול מע"מ. מכיון שע"פ הרישום יש לי דירה. האם ניתן לבטל את רישום הבעלות שלי על הדירה שירשתי?
העברה ללא תמורה לאחיך עם כל השלכות המיסוי הכרוכות. או-
ניסיון להביא לביטול צו הירושה ולהוצאת צו ירושה חדש כאשר אתה מסתלק מחלקך בעיזבון (לא בטוח שניתן לעשות כן).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, עסקת מכר ללא תמורה (במתנה) חייבת בדיווח כמו כל עסקת מכר אחרת. לתשומת ליבך, העברה במתנה לאו דווקא תמנע חבות במס שבח עתידי שכן בתך תכנס בנעלייך לעניין מועד ושווי הרכישה המקוריים על ידך. מו...
המשך תשובה