האם יש חובת תשלום מס רכישה בהעברת נכס ללא תמורה?? אני רוצה להעביר נכס שברשותי לרשותו של אחי (הנכס התקבל במתנה מההורים). האם חייבים במס רכישה?? או שהעברה בין בני משפחה פוטרת ממס הרכישה??
יש חובה לתשלום מס רכישה. אך זה תלוי בשווי הנכס ובהאם למקבל המתנה יש דירה בבעלותו אם לאו. במצבים מסוימים יכול להיות ששווי מס הרכישה הוא 0 ולכן אין צורך לשלם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אסתר שלום, שאלתך אינה רלוונטית לנושאי הפורום. בכל מקרה, מאחר שמדובר בסוגיה פרטנית, מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה