לפני כשנה קנינו דירה שניה . וביקשנו להקפיא את המס רכישה ל24 חודשים. בתקווה כי נשאר עם דירה יחידה נכון להיום אנחנו רוצים להעביר את הנכס הראשון בהעברה ללא תמורה לאח של בעלי . האם יהי לנו פטור כל שהוא . גם רכישה וגם שבח? תודה
אם הדירה המועברת לא נתקבלה בירושה/מתנה אזי לא יהיה פטור בהעברה לקרוב. יחד עם זאת ניתן למצוא אפשרויות אחרותץ
במס רכישה- זה תלוי במצב של המקבל ובסוג העיסקה שתבצעו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיגל שלום, שאלתך קשורה בנהלי הבנק - יש לפנות אליהם ולברר את הנדרש בקשר עם הפרוצדורה. ככלל, עסקת המתנה צריכה שתהיה ללא כל התחייבות למתן תמורה כלשהי. מוזמנת ליצור קשר להכוונה פרטנית: 03-6344550. ב...
המשך תשובה