אנחנו מבקשים להעביר בעלות של 25% מדירתנו השלישת לבעלות הבת שלנו. לבת שלנו אין דירה משלה, והיא בגיל 30. האם העברת בעלות של 25% על שמה , פוגעת בה בתוכנית הזכאות ,לדירה של פרוייקט מחיר למשתכן? והאם אנו פוגעים בה בזכויות אחרות , בעת שתרצה לרכוש דירה משלה?
אינני מכיר את תכנית הזכאות. יחד עם זאת למיטב ידיעתי הזכאות ניתנת רק למחוסר דירה על פי הגדרתו בהחלטת מועצת מקרקעי ישראל הרלוונטית. יש לבדוק את ההגדרה ולהחליט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונית שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לילדו (בהנחה ועומדים בכל התנאים) הינו 1/3 משווי מס הרכישה אילו הדירה היתה נמכרת בשוק החופשי. ככל שאין דירה נוספת בבעלותו מלבד זו שתינתן במתנה, עד לשווי של...
המשך תשובה