שלום, קיבלתי חלק מקרקע בירושה. אני רוצה למכור את החלק שלי לאח שלי שקיבל את החלק השני של הקרקע. האם אני צריכה לשלם מס או פטורה? ( לא מכרתי שום נכס בשנים האחרונות) והאם כשאמכור דירת מגורים שלי גם בזמן הקרוב האם אהיה פטורה ממס? תודה
לגבי המגרש- יהיה מס שבח.
לגבי הדירה- אם זו דירתך היחידה (גם אם יש ברשותך מגרש) אזי תהיי פטורה ממס שבח (בכפוף לכך שאת עומדת בתנאי הפטור).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנינה שלום, שאלתך אינה ברורה לי - האם את מתכוונת במקרה בו הנעבר ירצה למכור את הדירה ולנצל פטור במסגרת המכירה? ככל שזו כוונתך, אזי לא ניתן ללא תקופת הצינון הקבועה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פ...
המשך תשובה