היי, יש לנו נכס רשום על שני בני הזוג. ברצוננו לרכוש דירה שניה. האם יש אפשרות להעביר לבת זוג את הבית הראשון ללא תמורה. ואחר כך לרכוש על שם בן הזוג השני את הדירה השניה, ולהיפטר ממס רכישה בשווי של דירה שניה? תודה רבה
לא ניתן לעשות כן אא"כ יש לכם הסכם יחסי ממון והפרדה רכושית מלאה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איציק שלום, על פניו אין מניעה לפטור ממס השבח בהעברה ללא תמורה זו, בהנחה ועומדים בכל שאר הקריטריונים המקנים את הזכאות לשימוש בסעיף הפטור. מוזמן ליצור קשר להרחבה פרטנית: 03-6344550. בהצלחה, דנ...
המשך תשובה