אני מתגורר בדירה שקיבלתי מההורים במתנה עקב התחלפות בדירות מאחר והדירה של ההורים גדולה יותר בחדר אחד הסכם המכר נחתם לפני קרוב לשלוש שנים. היום ההורים תובעים לסילוק יד מהדירה האם הצעד שלהם הוא צעד חוקי או מה? האם אני מחזיק בנכס באופן חוקי למרות שעדיין לא נרשם הנכס בפנקס הרשם במקרקעין?
צריך לראות את הההסכם בניכם. לא ניתן ליתן תשובה על סמך הנתונים שסופקו. באופן כללי ניתן לומר שאי רישום הדירה בטאבו אינו מהווה עילה מספקת לסילוקך מהנכס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפרים שלום, ככל שהמגרש שבבעלותך ובבעלות אחותך ניתן לכם בירושה מהוריכם ז"ל/ הורי הוריכם ז"ל - אזי ייתכן שניתן יהא להעביר לאחותך את חלקך במגרש ולהשתמש בפטור לפי סעיף 62 לחוק מיסוי מקרקעין. מוזמן ליצור ...
המשך תשובה