שלום, במשפחתי רוצים לעשות את ההעברה הבאה: דודתה של אימי רוצה לרשום על שמי את דירת מגוריה. מהו המיסוי שיידרש במצב הזה? תודה
חוק מיסוי מקרקעין והתקנות לא מכיר בהטבת מס בהעברה ללא תמורה בין דודה של אם לבת של האם.
ישנם דרכים לעקוף זאת אך זה תלוי בנתונים האישיים של כל אחת מהצדדים וכן בשווי הדירה המועברת. להרחבה אתם מוזמנים ליצור עימי קשר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חיים שלום, העברת דירה מהורה לילד ללא תמורה פטורה ממס שבח. מס הרכישה הוא 1/3 משווי המכירה של הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי. ככל שלבנך אין דירה בבעלותו, אזי הוא יהיה זכאי למדרגות מס רכישה של דירה י...
המשך תשובה