שלום רב, הייתה לי דירה קטנה שהעברתי אותה על שם בתי. נתתי את הדירה במתנה וללא תמורה. היום אני רוצה למכור את הדירה. אני כנראה צריכה קודם להחזיר את הדירה על שמי. איך אני אמורה לבצע זאת? תודה מראש
אפשרי לבצע העברה בחזרה בכפוף למיסוי הנובע מעיסקה זו. צריך לשים לב מתי הדירה הועברה לבת בכדי למנוע טכנות של מכר חוזר מצד רשויות המס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנינה שלום, שאלתך אינה ברורה לי - האם את מתכוונת במקרה בו הנעבר ירצה למכור את הדירה ולנצל פטור במסגרת המכירה? ככל שזו כוונתך, אזי לא ניתן ללא תקופת הצינון הקבועה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פ...
המשך תשובה