שלום רב, הייתה לי דירה קטנה שהעברתי אותה על שם בתי. נתתי את הדירה במתנה וללא תמורה. היום אני רוצה למכור את הדירה. אני כנראה צריכה קודם להחזיר את הדירה על שמי. איך אני אמורה לבצע זאת? תודה מראש
אפשרי לבצע העברה בחזרה בכפוף למיסוי הנובע מעיסקה זו. צריך לשים לב מתי הדירה הועברה לבת בכדי למנוע טכנות של מכר חוזר מצד רשויות המס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אפרים שלום, ככל שהמגרש שבבעלותך ובבעלות אחותך ניתן לכם בירושה מהוריכם ז"ל/ הורי הוריכם ז"ל - אזי ייתכן שניתן יהא להעביר לאחותך את חלקך במגרש ולהשתמש בפטור לפי סעיף 62 לחוק מיסוי מקרקעין. מוזמן ליצור ...
המשך תשובה