כמנהל עמותה, משרד ממשלתי התקשר איתי בפטור ממכרז למשך שנה. המשרד חתם איתי על חוזה ב01/06 ומאחר והמשרד מרוצה מהתוצאות אולם לא הספקנו לבצע את כל ההיקף שתוכנן, בתיאום איתי, ביקש נציג המשרד להאריך את ההתקשרות איתי למשך חצי שנה נוספת ללא תוספת תקציב. הנציג קיבל אישור מוועדת המכרזים של המשרד, אולם אז התברר שאמנם החוזה נחתם בתאריך 01/06, אולם בגוף החוזה נכתב שההתקשרות תחול כבר ב01/05 ולפיכך מתברר שהדיון בוועדת המכרזים התקיים לאחר תום תקופת ההתקשרות. כעת טוענת הלשכה המשפטית של המשרד שלא ניתן לאשר את הארכת ההתקשרות. אני טוען שמאחר ומדובר בפעולה שקיימת בסמכות הוועדה ורק טעות טכנית גרמה לקיום הדיון באיחור קל. האם ניתן להגדיר שהחלטת וועדת המכרזים תחול למפרע ותאריך את ההתקשרות בחצי שנה מתאריך 01/05 שבו תמה התקופה שהוגדרה בחוזה?
ועדת פטו ממכרז כמו ועדת מכרזים אמורה לפעול בסבירות ועל פי קריטריונים של דיני המכרזים. לתקיפה של חו"ד משפטית יש לפנות לייעוץ משפט.י
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יוסי גנון - משרד עורכי דין ונוטריון
053-7105236
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום לפונה המציאות צירפה נסיבות מיוחדות הן מבחינת מצב ביטחוני והן מבחינת מועדי הבחירות. יש לבחון כל מקרה לגופו בישם לב לסבירות ההחלטה וטיב השירות (פנאי במקרה זה) נשוא ההצעה. ...
המשך תשובה