שלום רב, אני עוסק פטור מבחינת הכנסה. קיבלתי את הטופס ממע"מ-האם עלי לדווח על ההכנסות מעבודה בקיזוז ההוצאות ואם כן-איזה הוצאות? או רק ההכנסות עצמן? וחלה גם חובת דיווח (טופס 1301) למס הכנסה-כולל שכ"ד (סכום נמוך למדי)? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את הסכם הפרילנס בינך לבין משרד האדריכלות . ראשית כדי להבין אם אתה פרילנס בכלל או עובד שכיר (לפעמים למרות שאתה מוציא קבלות אופי העבודה הוא של עובד שכיר). שנית כדי לבחון הא ההסכם קוב...
המשך תשובה