היי, כרגע אני בשלבי הקמה מתקדמים של עסק שליחויות שעומד להעסיק ברובו פרילנסרים. האם בתור בעל עסק שליחויות, חלות עלי חובות חוקיות כלשהן? (בנוסף לחוק השליחות). האם עלי לבטח את השליחים העצמאים? האם חלות עלי חובות בנוגע להעסקת עצמאים בכלל? תודה
ויקו שלום, הקמת עסק הינו דבר רציני וחשוב ולכן ראוי שיהיה לך עו"ד מלווה לתהליך.
אשמח לעזור
המספר שלי מצוין בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אושרי שלום לא ברור אם נחתם הסכם ביניכם אם לאו ? האם התקבלת על בסיס שכר שעתי או משכורת גלובאלית ? כלל עמלות או בונוסים אם לאו , כמה ימים בשבוע עבדת ? כמה שעות כל יום ? האם קיבלת הזנה לישיבת שימוע ...
המשך תשובה