שלום האם יש תקופת התיישנות לגבי תביעת פיצויים ממעסיק? אודה לקבלת מענה
נגה שלום
כן, בישראל תקופת ההתיישנות לתביעות שכר ופיצויים היא 7 שנים מיום הגשת התביעה. חשוב לשים לב למועדים ולא להשהות את הגשת התביעה, בעניין זה אתה נדרש להסתייע בעו"ד מכאן הנך מופנה למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע בעניין זה בטל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יואב שלום לא ברור אם נכרת חוזה בכתב ,בינך - כנותן שירות לבין הלקח - מקבל השירות , ככל וכן , מוטב לפעול לפי הוראותיו בהתאם, כי הנו משקף את בסיס הסכמות בין הצדדים, ואמור לתת מענה מתאים למקרים בכגון ד...
המשך תשובה