שלום, אני עובדת בחברה קטנה, אנחנו 7 אנשים במשרד (6 גברים ואישה אחת - אני), יש במשרד תא שירותים אחד ויחיד. רציתי לדעת אם יש תקן המחייב את המעסיק ליותר מתא אחד לכמות כזו של אנשים? במיוחד אם אנחנו גם גברים וגם נשים. תודה!
מיתר שלום,
שאלתך בהחלט במקום.
אך, למיטב ידעתי, אין בנמצא "תקן" המחייב את המעסיק למספר תאי שירותים.
צביקה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
זולו שלום חוק דמי מחלה, אוסר על מעסיק לפטר עובד שנעדר מעבודתו עקב מחלתו, במהלך תקופת הזכאות לדמי מחלה הצבורה לו לפי חוק דמי מחלה, כמתואר בעניינך אפילו לא מתקיימים הסייגים שבחוק , משכך את נדרשת להסת...
המשך תשובה