אני עובד כשכיר בחברת היי-טק קטנה. בתקופה האחרונה אנו עובדים כמעט באופן קבוע למעלה מ- 12 שעות. המעסיק אינו מתגמש בעניין היקף העבודה, מתעקש שנישאר עד לסיום המשימות, לא משנה כמה זמן עד לסיומן, ואף רמז מס' פעמים שאם לא נישאר תהיינה השלכות להעסקתנו בחברה. 1. האם ההגבלה על שעות העבודה קיימת גם בעבודה משרדית כמו שלנו? במידה וכן: 2. מה ניתן לעשות כדי לאכוף אותן? 3. מה ניתן לעשות במידה ואינן נאכפות? תודה
יש מה לעשות. אך רצוי שתפרט יותר בעניין חוזה העבודה שלך מה הוא קובע לעניין השעות והשכר?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום לא ברור מפנייתך האם קיים ביניכם חוזה כתוב ומה נקבע בהתקשרות זו בכל הנוגע לעניין השירותים שאמורה לספק ובקשר אליה והתעריפים שנקבעו בו ,ככל וכן , נדרש לבחון קודם בסיס ההסכמות שבו ומה קובעות ת...
המשך תשובה