שלום אני זוכיתי מעבירת גניבה שיחס לי המעביד , אצלו עבדתי 10 שנים ופוטרתי , האם לאור הזיכוי עדיין ניתן לשלול ממני תשלום פיצויי פיטורים , אודה לסיועכם
נטע שלום
בהינתן שזוכית מעבירת הגניבה שיוחסה לך בהקשר זה מובהר בזה כי לפי הדין נקבע אפוא כי עובד שזוכה מעבירת גניבה ממעביד בהליך פלילי, לא ניתן לשלול ממנו פיצויי פיטורים ואין להידרש לראיות שוב בהליך בבית הדין לעבודה, משכך נוכח הוותק הרב שנים שצברת בעבודתך נדרש לפנות בתביעה מתאימה לבית הדין לעבודה לצורך זה תצטרכי להסתייע בעו"ד, מכאן אפוא הנך מוזמנת לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות לקבלת סיוע בעניין זה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נרמין שלום זכויות סוציאליות שפרילנסר אינו זכאי ניתן למנות : ימי חופשה ,ימי מחלה , תשלום דמי הבראה ,הפקדות פנסיוניות , החזר נסיעות , פיצויי פיטורים ועוד`. משכך לא בכדי פרילנסר מוחתם מראש על הסכם ב...
המשך תשובה