שלום ושבוע טוב זומנתי לראיון עבודה בחברת היטק בתאריך 8.7 ועד היום (28.7) לא קבלתי תשובה לגבי הראיון .אם התקבלתי או לא האם אני יכול לתבוע על כך שלאטרחו לעדכן אותי? ולפי החוק תוך כמה ימים הם מחויבים להחזיר לי תשובה?
שלום רב
חסרים פרטים בשאלתך כדי ליתן תשובה מלאה.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לצורך מתן מענה נדרש קבלת הבהרות קודם בין היתר אם קיים חוזה העסקה אם לאו ? מה תנאי ההעסקה בו ? הרי חוזה שכזה מהווה מסמך משפטי היוצר בסיס חובות וזכויות בין הצדדים הקשורים בו, לא ברור אם בחוזה האמור נקבע...
המשך תשובה