שלום לכם, אשתי עבדה עד לאחרונה כפרילנסרית. לפני כחודשיים נולד לנו תינוק ואשתי אינה מעוניינת לחזור לעבוד. האם היא רשאית להתפטר ואיך עושים זאת מכוח היותה פרילנסרית?
שלום רב,
ככל שבין אשתך לבין המעסיק, לא התקיימו יחסי עובד מעביד, הודעה על סיום התקשרות צריכה להיות בכפוף להסכם שבין אשתך למעסיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אלעד, זכויות סוציאליות ניתנות לעובדים. ככל שמעמדך הינו פרילנסר, אינך זכאי לזכויות סוציאליות, על פי חוק ומומלץ לקחת זאת בחשבון לגבי שכרך, כך שהשכר יגלם בתוכו זכויות סוציאליות שאתה כפרילנסר תוכל לה...
המשך תשובה