שלום, עובדת 15 שנים כפרילנסר. מקבלת עבור שעות עבודה. 8 שעות בשבוע. האם צריך המעביד להפריש לי פנסיה? תודה
מוניה שלום
ככלל עובד פרילנסר אינו זכאי לזכויות סוציאליות, להפרשות לפנסיה, לחופשות, לימי מחלה ולפיצויי פיטורים, משך לשם השלמת פרטים ומתן סיוע הנך מוזמנת לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לקבל את מלוא הפרטים כדי להשיב לשאלתך. כך לדוגמה, יש להבין האם עבדת אצלו ורק אצל? האם עבדת מלוא שעות היום וברציפות בימי השבוע או רק לפי קריאה, מה היה שכרך? האם נחתם הסכם נותן שירותיןם/פר...
המשך תשובה