שלום. אני עובד כמדריך במכון כושר במשך 11 חודשים, כפרילנסר. ברצוני לעזוב את מקום העבודה, כמה ימי הודעה מוקדמת, אני צריך לתת?
בוקר טוב שמעון,
ככל שבינך לבין המעסיק לא נוצרו יחסי עובד מעביד, הודעה מוקדמת תינתן על פי ההסכם בינך לבין המעסיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יריב שלום נטל ההוכחה כי תקופת העבודה רצופה הינה על העובד, כך נפסק בפסיקת בית הדין לעבודה , להמשך קבלת סיוע וייעוץ הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות ...
המשך תשובה