שלום ככל והעובדת תובעת ממעסיקה את זכויותיה, האם המעסיק יכול לפטר אותה בשל כך?
סימה שלום
אין מקום לפטר עובד בשל כך שמבקשת לקבל זכויותיה , ככלל אסור לפטר עובד בשל היוועצותו עם עורך דין לבירור זכויותיו, או בשל הגשת תלונה על תנאי העבודה, או בשל הגשת תביעה נגד מקום העבודה בגין הפרת זכויותיו, משכך הנך מוזמנת למשרדנו לקבלת ייעוץ וסיוע בנדון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סילביה שלום התפטרות כדין פיטורים, משמעה כי העובד התפטר בשל הרעה מוחשית, בתנאי עבודתו אצל המעסיק, ויהיה זכאי לאותן זכויות של מפוטר, ובהן: פיצויי פיטורים לעובד הנמצא מעל שנה באותו מקום עבודה ועוד. ב...
המשך תשובה