שלום אני רק התחלתי לעבוד ויש לי מעט הכנסות. אפשר לעבוד בלי מע"מ? עמוס
עמוס שלום
כן, אם ההכנסה השנתית שלך מתחת לתקרת עוסק פטור (מתעדכנת כל שנה -- מעל 100,000 ש"ח נכון להיום) -- תוכל להירשם כעוסק פטור ולא לגבות מע"מ. אך עדיין תצטרך לדווח ולנהל רישום הכנסות. הנך מוזמן לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מנחם שלום בהתאם לדין כל עוד אדם לא הורשע בפלילים ולא הוטלו עליו הגבלות כחוק רשאי להקים חברה , במקרה שלך הוטלו בפועל כל ההגבלות בתיק הוצל"פ משמע נאסר עליך הקמת תאגיד, משכך בנסיבות אלה ככל וחוב ההוצל"...
המשך תשובה