שלום אני רק התחלתי לעבוד ויש לי מעט הכנסות. אפשר לעבוד בלי מע"מ? עמוס
עמוס שלום
כן, אם ההכנסה השנתית שלך מתחת לתקרת עוסק פטור (מתעדכנת כל שנה -- מעל 100,000 ש"ח נכון להיום) -- תוכל להירשם כעוסק פטור ולא לגבות מע"מ. אך עדיין תצטרך לדווח ולנהל רישום הכנסות. הנך מוזמן לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סיגל שלום ככלל ככל שהעובד יותר משולב בפעילותו המרכזית של העסק, וככל שיש לו פחות עסק עצמאי, כך ייטה בית הדין לחשוב שאכן מתקיימים יחסי עבודה אבל קביעתו הסופית הנה תוצאה של בחינת 6 מבחנים במצטבר , כעול...
המשך תשובה