שלום. רציתי לשמוע יותר לגבי ההגדרה של "הרעת תנאים" כשמדובר בחברת היי-טק שמראש מספרת לעובדיה הטבות גדולות יותר מחברה ממוצעת במשק. האם החלטה של חברת היי-טק לצמצם משמעותית את ההטבות שהעובדים קיבלו בהתחלה תיחשב להרעת תנאים? הטבות כספיות שהיו ניתנות באופן חודשי, לרבות תשלום גדול על ארוחות צהריים וכן בונוסים שונים...
שלום רב
חשוב לבחון את תנאי ההסכם בטרם מתן מענה, יחד עם זאת בהחלט יכול שפגיעה בזכויות מסויימות מהווה הרעת תנאיםאתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ליאור שלום משאלתך לא ברור כמה זמן ,הנך עובד בפועל ובאיזה מתכונת הועסקת בפועל ? האם לצורך ביצוע פרויקט חד פעמי, או שמא הנך מועסק באופן סדיר? ,כך לא ברור מספיק מה הם מאפייני העסקתך בפועל, כמה ימים ...
המשך תשובה