היי עובד בהייטק עם ותק של 3 שנים. השנה הוחלט לקצץ בהטבת משכורת 13 ללא הסברים. האם זו הרעת תנאים שכן חתמנו על משכורת 13 בחוזה? מה אני יכול לדרוש? תודה ויום טוב
היי אלי
חסרים עוד פרטים בכדי לבדוק האם מדובר בהרעה מוחשית בתנאי העסקתך ובנוסף צריך לבדוק האם מדובר בהפרה של הסכם העסקה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נאוה שלום את נדרשת קודם כל להסתייע בעו"ד . כעולה מדבריך את עובדת באותו מקום עבודה מעל 5 שנים(פרילנסרית) ,ואף בתור עובדת שכירה מועסקת מעל 9 חודשים. הסיבה לפיטוריך הריונך , בדין נאסר לפטר עובדת אם הי...
המשך תשובה