שלום, אני עוסק פטור ובעלי חברה בע"מ. אנחנו מתגרשים , וברצוני לדעת מה קורה עם התיק במס הכנסה?? האם עלי לפנות לאן שהוא?? לקחת רואה חשבון חדש? תודה על התשובה.
שאלתך מסורה לתחום המיסוי, פנה לאיש כלכלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב נראה כי הינך חווה פגיעה מהותית בזכויות יסוד. אי העברת רכיב העובד לקרן הפנסיה למרות שזה נוכה על ידי המעסיק יכול להוות אף עברה פלילית. האיומים בפיטורין אם לא תוותר על דרישותיך מהווה המשך ישיר...
המשך תשובה