שלום, על מי נטל ההוכחה בבית הדין שתקופת העבודה רצופה. האם חלה על העובד או על המעסיק? תודה
יריב שלום
נטל ההוכחה כי תקופת העבודה רצופה הינה על העובד, כך נפסק בפסיקת בית הדין לעבודה , להמשך קבלת סיוע וייעוץ הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רבקה שלום החוזה בין הצדדים מהווה בסיס חיוב משכך יש ללמוד את תנאי החוזה לאור הנסיבות המתוארות כדי לספק מענה ממצה בעניין ,לאחר קבלת ההסכם ניתן יהא אפוא לתת מענה מתאים הנך מזומנת לפנות למשרדנו בדרכים המ...
המשך תשובה