שלום ביצעתי עבודה כפרילנסר למישהו והשתמשתי בשירותים של חברה שאני נרשם כעובד שלה (מילאתי טופס 101) והיא מוציאה חשבונית ללקוח על שמה ומשלמת לי כתלוש שכר בניקוי עמלה של 5% כמשכורת. העיניין שבתחילת התהליך הכול היה בסדר ברגע שהלקוח שילם את הציק החברה ניתקה איתי קשר לא שילמה לי משכורת ולא העבירה חשבונית ללקוח לאחר התשלום למרות שהציק שלו נפדה. איך אפשר לתבוע את כספי חזרה ?האם זה יכול להכנס במסגרת של הלנת שכר תודה
ניתן לפנות לייעוץ אישי לצורך הגשת תביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שגיא שלום מערכת היחסים בין נותן השירותים למקבל השירותים נגזרת מתנאי החוזה שנכרת בין הצדדים המהווה בסיס הסכמות ויוצר חיוב, משכך נושא הפיטורין כרוך בחובו בקיום עילה מתאימה לכך שהתגבשה אשר נובעת ומותאמ...
המשך תשובה