בוקר טוב, עבדתי כפרילנסרית מול חברה מסוימת שמלינה את שכרי. באיזו דרך, משפטית, אני יכולה לפעול כדי לקבל את שכרי?
בוקר טוב טובה,
ככל שבינך לבין החברה לא נוצרו יחסי עובד מעביד, אין עילת תביעה בגין הלנת שכר. את יכולה להגיש תביעה בגין הפרת הסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עומר שלום ברגיל חוזה העסקת פרילנסר שבין נותן שירותים למקבל שירותים אמור להסדיר מערך הזכויות והחובות ביניהם, ולמעשה השכר המשולם לפרילנסר הנו גבוה בד"כ משכרו של עובד שכיר, משום ששכר שמקבל פרילנסר מ...
המשך תשובה