בוקר טוב, עבדתי כפרילנסרית מול חברה מסוימת שמלינה את שכרי. באיזו דרך, משפטית, אני יכולה לפעול כדי לקבל את שכרי?
בוקר טוב טובה,
ככל שבינך לבין החברה לא נוצרו יחסי עובד מעביד, אין עילת תביעה בגין הלנת שכר. את יכולה להגיש תביעה בגין הפרת הסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניסן שלום ככלל החוזה שנכרת מעגן בסיס ההסכמות בין הפרילנסר -כנותן השירותים לבין החברה -מקבלת השירותים. אי לכך אם ההוצאות כאמור לא סוכמו מראש, במסגרת החוזה , אין לחברה זכות קנויה לחייבך בהן בלי כ...
המשך תשובה