אני עוסק פטור. באופן קבוע מזה שנתיים אני מלמד יום בשבוע בבית הספר התומר לילדים עם צרכים מיוחדים. פעם בחודש אני נותן קבלה על סכום פחות או יותר קבוע. השנה היום הנ"ל נפל על יום הבחירות. בית הספר שייך למשרד החינוך באופן רשמי. האם לאור כל האמור אני רשאי לקבל שכר עבור יום העבודה שבוטל לי בגלל יום הבחירות? בתודה מראש
יום הבחירות הינו שבתון וכל עובד זכאי לקבל תשלום בגין יום זה, מבלי שיצטרך לעבוד בו ולכן גם אתה זכאי לכך.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב מבחני הפסיקה קבעו לא אחת שמה שגובר הוא אופםן ביצוע העבודה בפועל וקיימים 10 מבחנים לבדיקה האם פרילנס שהוגדר בהסכם העבודה למעשה נחשב כעובד שכיר. במקרה שלך יכול ולעשה היית עובדת שכירה לאורך כ...
המשך תשובה